Polityka zwrotów
Zwroty
Jak zwrócić zakupiony produkt?
- Zaloguj się na swoje konto w serwisie Coffeenova.pl, przejdź do zakładki „Moje konto”, a następnie wybierz sekcję „Historia zamówień”.
- Odszukaj zamówienie, z którego chcesz zwrócić produkty, i kliknij ikonę zwrotu.
- Wskaż produkty, które chcesz odesłać, oraz podaj ich ilość. Opcjonalnie możesz wskazać powód zwrotu, co pomoże nam w dalszym doskonaleniu naszej oferty.
- Wybierz dogodny sposób zwrotu:
- Kurier DPD (wyślemy Ci etykietę zwrotu na e-mail),
- Paczkomat® InPost 24/7 (otrzymasz kod zwrotu SMS-em i e-mailem).
Możesz również zdecydować się na przesłanie paczki inną metodą, pokrywając koszty wysyłki we własnym zakresie.
- Sprawdź i potwierdź dane kontaktowe oraz uzupełnij informacje niezbędne do zwrotu środków na Twoje konto bankowe. Po akceptacji zgłoszenia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem i instrukcją dalszych działań.
- Status zwrotu możesz śledzić w zakładce „Zwroty” dostępnej w „Moim koncie”.
- Zwroty dla zarejestrowanych klientów są realizowane bez żadnych dodatkowych kosztów.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, o ile zakup nie był związany z Twoją działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwrot przysługuje bez konieczności podania przyczyny i bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem że:
- produkt nie należy do kategorii łatwo psujących się,
- opakowanie produktu nie zostało otwarte, jeśli wymagają tego względy higieniczne lub zdrowotne.
Jeśli masz konto w naszym sklepie, możesz skorzystać z uproszczonego procesu zwrotu online bez kosztów wysyłki. Więcej szczegółów znajdziesz w naszym Regulaminie lub na stronie zwrotów. Możesz także wypełnić formularz odstąpienia,
Nie. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, zwroty realizujemy bez opłat. Możesz wybrać zwrot przez kuriera lub Paczkomat® InPost 24/7 – obie opcje są darmowe.
Możesz odesłać produkty, które:
- są w nienaruszonym stanie,
- nie były używane,
- znajdują się w oryginalnym opakowaniu.
Produkty takie jak artykuły spożywcze o krótkim terminie przydatności lub produkty w zapieczętowanych opakowaniach, które zostały otwarte, nie podlegają zwrotowi.
Nie jest to konieczne. Możesz jednak dobrowolnie wskazać przyczynę zwrotu, co pomoże nam lepiej dostosować nasze produkty i usługi do Twoich oczekiwań.
Masz aż 14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu od daty otrzymania zamówienia.
Zwrot środków realizujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Pieniądze zostaną przelane na wskazane przez Ciebie konto bankowe.
Tak, pod warunkiem że zakup nie dotyczył branży związanej z Twoją działalnością zawodową lub gospodarczą. W takim przypadku obowiązuje również termin 14 dni na zgłoszenie zwrotu.
Wystarczy, że skontaktujesz się z nami poprzez:
- adres e-mail: [email protected],
- lub wyślesz zwrot na nasz magazyn: Magazyn Coffeenova, al. Grunwaldzka 17/12, 80-236 Gdańsk.
Tak, istnieje możliwość dostarczenia produktu osobiście do naszego punktu. Prosimy jednak pamiętać, że przetwarzanie zwrotu może zająć kilka dni, zanim trafi on do naszego magazynu.